Torsdagen den 22 mars!

Idag var min sista dag på LIAn, känns faktiskt lite sorgligt då tiden gått så fort! Det har varit jätte lärorikt och jag har träffar massa med härliga människor! Dock så längtar jag massor tills på tisdag! :)

Idag har schemat verkligen varit fullspäckat. Först var jag på praktiken. Sen hem och storstädade och började tvätta. När all tvätt hängde på tork begav vi oss till gymmet! Vi var väl hemma strax efter 20. Efter det har jag hunnit äta lite och så tog jag tag i den där projektplanen som ska vara inne imorgon och skrev nästan precis klart den. Vilket känns otroligt skönt då det innebär att jag inte behöver sitta och stressa med den i morgon bitti utan att jag då istället kan få sova ut.

Just nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Har inte sovit bra de senaste två nätterna utan jag har legat vaken till framåt 3 och inte kunnat somna, sen när jag väl somnat har jag vaknat titt som tätt. Sen har det varit tidiga mornar.. Detta är inte likt mig, då jag vanligtvis somnar så fort jag lägger huvudet på kudden.. Hoppas att jag kan somna sen när jag ska lägga mig! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för natten!
Ha det så bra, hej!
/Annica







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0