Tid!

Ja, även idag har jag lite tid att skriva några rader. Börjar nämligen 12.30 :) Igår känns det som om jag kom en jättebit på vägen kring mitt examensarbete och efter att ha pratat med min "lärare" så har fler bitar fallit på plats. Jag känner verkligen att detta arbete kommer bli roligt att skriva! :)

Annars händer inte så mycket, eller ah det räcker med att ha massa tankar och funderingar på det just nu! På fredag fyller min Joel år och det är så skönt att ha presenterna klara till det. Vilket betyder att jag inte stressar runt i sista minut! Bra där! :)

Imorgon fyller ju även min älskade vän Lena år. Fy så gammal du blir! Jag förväntar mig en stor bakelese som du själv har bakat bara för mig! (A) (läs detta och förvänta dig att jag i alla fall vill ha en kopp kaffe när du har tid;)) hehe

Aja dags att ta på sig skorna och rusa!
Vi höres och synes!
/Annica

Kommentarer
Postat av: Födelsedagsbarnet

En födelsedagsfika ska du allt få ;)

Jobbar du imorgon förmiddag?

2012-03-14 @ 13:57:39
URL: http://lenahenningson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0