Utvilad, eller?

Somnade innan 22 igår och vaknade upp 12,5 timmar senare helt utvilad. Dock har jag känt mig lite småseg idag, kan ju bero på att jag sovit så mycket kanske. :)

I alla fall så åkte vi till Marieberg idag, kikade i olika affärer på soffor men till slut blev det den soffa vi först kollat på för några veckor sen. En dubbeldivan ifrån chilli! Både jag och Joel känner oss nu nöjda, hoppas på att vara lika nöjda när den kommer på plats om 3 veckor! :)

Sedan var vi på marieberg, lunchade med mor och far och kollade i lite affär. Handlade lite på bokrean, och hör och häpna jag var nog den som kom ut med flest böcker!!
Vi var även på Ikea och köpte nya kuddar!

Ah nu sitter jag här, försöker få lite ordning på torpet. Försöker få ordning på alla papper och pärmar.
Snart kommer Lena också, trevligt! Hon ska ha myslördag med oss! :)

Ha det bra, hej!
/Annica

nya soffan:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0