Torsdag!

Idag har jag varit på besök på min nya praktikplats, jag hittade dit!! :) Så nu kan jag känna mig lite lugnare tills på måndag då det är min första dag där!

Har förövrigt dragits med en huvudvärk hela dagen och jag är otroligt trött. Hoppas att det ger sig tills imorgon! :)

Imorgon ska jag först på möte för lite handledning åt basgruppen, dock blir vi bara två som kommer plus handledaren, men något ska vi nog få sagt! :)

Efter det så ska jag hem, fixa lite och sedan iväg till Lena. Vi ska senare på kvällen hem till mig igen, vi ska köra halv åtta hos mig, Joel startar! Spännande och kul! ;) Det roliga är att jag inte har en aning om vad Joel ska hitta på trots att vi bor ihop! Efter Joels tur så blir det Lenas, och sist min tur. :) Tycker det är skoj att göra lite sådant, ett bra sätt att umgås på! :)


Nu ska jag nog krypa ner under täcket i sängen och titta på lite tv. :)


Ha det bra, hej!
/Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0