Känsliga tittare varnas!

Det är ju känt att jag har stans sköraste fötter! Hur menar hon nu kanske ni tänker?
Och joo jag får skoskav av alla sorters skor, tofflor till kängor. Ja, vad jag än tar på mig så får jag blåsor lika stora som fötterna.
I alla fall så har jag råkat ut för ett bedrövligt sår på hälen nu som blivit av en blåsa. Jag har använt compeed skoskavsplåster med någon slags läkande stark salva och har i dagarna plågats av hur det svider och kliar.
Idag så lossnade det typ, så jag drog bort det som var kvar. Vilket resulterade till ett köttsår! Blåsan/såret hade alltså inte läkt :( så nu måste jag sätta på ännu ett plåster och plågas!

Varför måste jag ha så känsliga fötter?? :(

Aja, nu ska jag sova snart! Imorgon blir det heldag i skolan med MI-utbildning!
/Annica

Bjuder på en bild på såret, dock syns det inte riktigt hur allvarligt det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0