Fredagen den 12 augusti.

Den här dagen har jag väntat på hela sommaren, inte för att jag vill sluta jobba utan för att jag tycker att det ska bli kul att flytta hem till Örebro igen tillsammans med Joel. Vi har ju som sagt inte setts jättemycket denna sommar, men samtidigt har det varit så otroligt skönt att båda haft ett jobb, tjänat pengar, så att vi tillsammans i höst kan köpa och göra roliga saker. Visst är väl det så mycket bättre?

För alla er som inte visste ska vi dels till turkiet 28 september - 5 oktober. Betalade in det sista igår, och det känns lite närmare nu! Ska bli så roligt att åka någonstans tillsammans med Joel, det var ju ändå 5 år och 3 månader sen vi träffades och vi har aldrig åkt på någon större semester tillsammans. Så det ska bli så roligt!! :) Det är något vi verkligen förtjänar! :))

Sista arbetsdagen för denna sommar, ja hur känns det då? Trisst faktiskt.. Men det ska bli skönt att vara ledig en vecka, sen så börjar ju skolan måndagen den 22 augusti. Ska bli skönt att den kommer igång också på ett sätt. Jag tycker faktiskt att det kan vara jobbigt att vara ledig längre perioder, själv, man blir så rastlös nästan lite nere. Jag minns bara förra våren när jag gick hemma några månader då jag var arbetslös, det var en pina. Första tiden var ju självklart skönt, men sen så blir man mer och mer rastlös..

Ahja, sitter här, längtar tills ikväll då jag får sova i min egna säng! hehe

Ha det bra, hej!
/Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0